Kudy k nám

Vlastní doprava

Od Liberce

Po rychlostní silnici R35 směr Praha, Turnov -> sjezd exit 33 na Rychnov, Jablonec nad Nisou -> po 3 km odbočka do prava na Rychnov -> průjezd Rychnovem po hlavní silnici -> v obci Pulečný odbočka do prava na Dalešice (v podstatě pojede stále rovně) -> dále se držíte na hlavní silnici až do Dalešic -> poté do prava směr Turnov, Malá Skála -> po cca 1 km odbočka do leva směr Malá Skála -> za 750 m jste na místě (bílá budova u silnice)

Od Jablonce nad Nisou

Z Jablonce jedete směr Železný Brod (Kokonín, Maršovice, Pěnčín) -> v obci Maršovice do prava směr Dalešice, Malá Skála, Turnov -> za obcí Dalešice po cca 1 km odbočka do leva směr Malá Skála -> za 750 m jste na místě (bílá budova u silnice)

Od Turnova

Po silnici E65 (č. 10) směr Harrachov, Železný Bord -> v Malé Skále odbočka do leva (druhá) směr Sněhov -> nikam neuhýbáte a cca po 4 km dojedete přímo k chatě (po pravé straně asi 200 m za ukazatelem Mukařov vpravo - neuhýbat!)

Od Semil

Po silnici č. 292 do Železného Brodu -> dále silnici E65 (č. 10) směr Malá Skála, Turnov -> v Malé Skále odbočka do prava (za velkým parkovištěm) směr Sněhov -> nikam neuhýbáte a cca po 4 km dojedete přímo k chatě (po pravé straně asi 200 m za ukazatelem Mukařov vpravo - neuhýbat!)

Veřejná doprava

Kousek od chaty (cca 100 m) se nachází autobusová zastávka "Malá Skála, Mukařov, Filka". Zastávka je obhospodařována autobusovou linkou č. 670342 Turnov, aut. nádr. - Jablonec nad Nisou, aut. nádr. Autobus jezdí v pracovní dny 7x denně v každém směru, o víkendu 2x denně v každém směru. Možné je na linku nastoupit i v Malé Skále, kam jezdí i vlaková doprava. Více informací ke spoji naleznete na www.idos.cz.

Od zastávky půjdete po hlavní silnici cca 100 m a dorazíte přímo k chatě. V případě, že jste jeli ve směru od Jablonce, pokračujete ve směru jízdy, pokud však jste přijeli ve směru od Turnova (Malé Skály) je nutné se vrátit.

Naše doprava

Nejjednoduší způsob. Nemusíte nic řešit, pokud chcete dopravu Vám zařídíme. Autobus pro Vás dojede, kam si řeknete a vyloží přímo u chaty.

uživatelský obsah - vždy jako první článek!!!

slider slider slider

Chata pro každou příležitost

Chata se zázemím pro různé typy akcí až pro 50 osob.

Zázemí pro venkovní aktivity

Pro ubytované je k dispozici hřiště s umělým osvětlením, ohniště s grilem, ping-pongový stůl či zatřešená terasa.

Pronájem objektu na akce

Objekt je možné si pronjamnout jako celek včetně kuchyně a jejího vybavení.